Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12 22:05 - Факторът издържливост
Автор: thebiowarriordiaries Категория: Спорт   
Прочетен: 156 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.12 21:32


 

Успешното физическо развитие не може да бъде факт без качествено аеробно натоварване. За тренирането на сърдечно – съдовата система под формата на бягане, скачане на въже, колоездене и др. се избягват масово от нелепия страх, че те биха довели до загуба на мускулна маса.

Ако крайната поставена цел пред нас включва покачване на мускулна маса не следвало да тренираме за крайно дълги периоди от време като атлет подготвящ се за маратон. На преден план би следвало да остават тренировките с тежести. Ако все пак сме решили да се занимаваме със силови спортове не е разумно да се лишаваме от виталното чувство на краткото аеробно натоварване.

Регенерирането на мускулите в организма се извършва значително по-бързо при добавяне на тренировка за издръжливост в края на тренировъчния комплекс. Притока на кислород в кръвоносната система ускорява натрупаните продукти на обмяна на веществата.  Това води до значително по-бързо възстановяване.

Тренирането за издръжливост има крайно положителен ефект и над капилярите. Именно те служат за успешното снабдяване на  клетките на тялото с кислород и хранителни вещества. Редовните кардио упражнения водят до тройно подобрение на снабдяването на организма с кислород и хранителни вещества.

Благоприятен ефект на този тип тренировки също така е факта, че те водят до по-бързо и ефективно разграждане на мастните депа в организма.

Общото спортуване и тренирането за издръжливост имат крайно положителен ефект и над двигателяна човешкото тяло – сърцето. Редовното аеробно и физическо трениране допринася за уголемяването на сърцето, което прави действителната му задача по-икономична. С уголемяването на сърцето ударите изпомпващи кръв в организма се увеличават в сравнение с това на лице, което не тренира.  

Тези са значителните плюсове на тренировките за издръжливост. Разбера се съществуват и други ползи от този тип физическо натоварване, които правят кардото наложителна част от всяка успешна тренировъчна програма.  


image




Гласувай:
2
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thebiowarriordiaries
Категория: Спорт
Прочетен: 1701
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Декември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31